По ограничувањата од ЕУ за електричните автомобили од Кина, Кина возврати со ограничување на алкохолот од ЕУ

Давачките за алкохолот од ЕУ на Пекинг го следат зголемувањето на царините на унијата за електричните автомобили од Кина, поради „трговската војна“.

Пекинг воведе привремени царини за алкохолот со потекло од Европската унија, неколку дена откако земјите од ЕУ ги поддржаа давачките за електричните автомобили од кинеско производство.

Привремените антидампинг давачки за ликерите увезени од ЕУ ќе се движат од 30,6% до 39,0% и ќе стапат на сила на 11 октомври, се вели во соопштението на кинеското Министерство за трговија во вторник. Министерството не прецизираше колку долго ќе важат давачките, кои треба да се платат во форма на депозит кај кинеската царинска агенција.

Кинеското Министерство за трговија започна антидампинг истрага за увозот на алкохол од ЕУ во јануари. Министерството во август објави дека според прелиминарните наоди, европските производители ги продаваат своите производи во Кина пониски од пазарните стапки, заканувајќи се со „значителна штета“ на домашните производители.

Антидампинг сондирања беа лансирани и врз свинското месо и млечни производи увезени од ЕУ. Истрагата дојде кога Брисел иницираше сопствена истрага за електричните возила со батерии (BEV) од кинеско производство, во она што нашироко беше опишано како ескалирачка „трговска војна“ меѓу Пекинг и Брисел.

Француските брендови сочинуваа 99% од увозот на алкохол во Кина минатата година, при што испораките достигнаа 1,7 милијарди долари, според Ројтерс. Увозниците на Хенеси и Реми Мартин ќе треба да платат заштитни депозити од 39,0% и 38,1%, соодветно, забележа агенцијата. Франција беше една од десетте земји-членки на ЕУ кои минатата недела гласаа за поддршка на давачките против BEV од кинеско производство.

Високите кинески царини за ракија од ЕУ ќе ги остават француските фирми со огромни количества коњак што би можело да биде тешко да се продаваат на друго место, напиша Ројтерс во мај.

Акциите на европските дестилатори паднаа по објавувањето на веста, при што акциите на Remy Cointreau, производител на коњак „Remy Martin“, паднаа за дури 7,7% во почетокот на тргувањето, според „Wall Street Journal“.

Европската комисија минатата недела објави дека нејзината одлука за воведување тарифи до 35,3% за BEV од кинеско производство ја добила потребната поддршка од земјите-членки на ЕУ. Новите давачки, кои се очекува да стапат на сила на крајот на октомври, ќе бидат на врвот на стандардната увозна давачка на ЕУ од 10% за автомобили. Брисел тврди дека тарифите се неопходни за заштита на европските производители на автомобили од нелојална конкуренција, бидејќи тврди дека кинеските компании имаат корист од државните субвенции.

Германија, голем производител на автомобили, ги искажа своите приговори за тарифите заедно со Унгарија, предупредувајќи на „трговска војна“ и повикувајќи на решение преку преговори.