Џон Кери: Слободата на говор ги прави САД „тешки за владеење“
Уставот е пречка за ставање крај на „дезинформациите“, тврди поранешниот претставник на администрацијата на Обама.
Слободата на поединците да ги изберат своите извори на информации го отежнува ефективно владеење, изјави поранешниот американски државен секретар Џон Кери.
Говорејќи на панелот на Светскиот економски форум (WEF) за Зелената енергија минатата недела, Кери го критикуваше Првиот амандман на Уставот на САД, кој ја штити слободата на говорот и печатот.
„Денес е навистина тешко да се владее“, забележа тој, тврдејќи дека социјалните медиуми претставуваат предизвици за градење консензус во демократиите.
John Kerry calls for a Ministry of Truth:
— End Wokeness (@EndWokeness) September 29, 2024
"The 1st Amendment stands as a major roadblock for us right now" pic.twitter.com/1mtpjjxeM7
„Судиите што ги имавме за да одредат што е факт, а што не се некако избришани“, изјави Кери, додавајќи дека поединциte сега одлучуваат каде да ги добијат своите вести.
„Ако луѓето одат само на еден извор… и тие објавуваат дезинформации, нашиот прв амандман е главна пречка за едноставно негово исклучување“, додаде Кери, кој беше државен секретар во времето на Барак Обама.
Сè додека демократите можат да „освојат терен“ и „да го освојат правото да владеат“, тие ќе бидат „слободни да спроведуваат промени“, рече поранешниот сенатор.
„Мислам дека демократиите се предизвикани многу во моментов и не докажаа дека можат да се движат доволно брзо за да се справат со предизвиците со кои се соочуваме. За мене, тоа е дел од она што значи оваа трка, овие избори“, додаде тој.
На друг настан на „ВЕФ“ претходно оваа година, главната уредничка на Вол Стрит Журнал, Ема Такер, се пожали за губењето на монополот на корпоративните медиуми врз информациите.
„Ние ги поседувавме вестите. Ние бевме чувари на вратата, а исто така ги поседувавме и фактите“, рече таа, истакнувајќи дека клиентите сега имаат пристап до поширок спектар на извори.
Во услови на сè по поделена изборна реторика, истражувањето сугерира дека Американците им веруваат на медиумите уште помалку отколку што се подготвени јавно да признаат. Додека 24% од Американците тврдат дека им веруваат на медиумите дека ќе ја кажат вистината, само 7% веруваат во тоа приватно, според студијата завршена во јуни од тинк-тенк „Populace“, во соработка со „Gradient“ и „YouGov“.