Во централна Кина откриени фосили од кристализирани јајца од диносаурус

Неодамна, заедничкиот истражувачки тим откри три кристализирани фосили од јајца од диносаурус за време на процесот на реставрација на локалитетот, што го прави првото откритие од ваков вид во Хубеи.

Според извештаите, овие фосили се релативно добро сочувани, покажувајќи форма и големина слична на обичните фосили од јајца од диносаурус. Тие се наоѓаат покрај 28 кристализирани фосили од јајца од диносаурус, формирајќи кластер од 31 јајце, сите дисперзирани на истиот слој. Посебните, добро сочувани кристализирани лица ја прават внатрешноста на трите блескави.

Жао Би, директор и постар инженер во Палеобиолошкиот истражувачки центар за фосили на Институтот за геолошки науки Хубеи, објасни дека условите за формирање на фосили од кристализирани јајца од диносаурус се исклучително критични во споредба со другите. Досега, траги од кристализирани фосили од јајца од диносаурус беа спорадично видени само во големи изложби и музеи, но овие фосили беа отстранети од нивните оригинални места и геолошки слоеви, губејќи ги информациите за локалитетот. Спротивно на тоа, трите кристализирани фосили од јајца од диносаурус на локацијата во Хубеи, сите in situ и под заштитени услови, имаат значајна истражувачка вредност.